martes, 8 de enero de 2013

TALLER A ALMA QUILTS & SCRAP A TORELLÓ

El proper dissabte 19 de gener seré a Torelló,  amb l'Antonia d'Alma Quilt & Scrap hem organitzat un taller d'scrapbook en el que farem un mini-àlbum 100% handmade en el que aprendrem a muntar una estructura espectacular a partir de papers de la col.lecció True Love de Basic Grey i un parell de trossos de cartró. Utilitzarem la bind-it-all, la Big Shot, troquelarem, farem embossing en fred i en calent, decorarem tags, utilitzarem sentimengts exclusius en català.... vaja que gaudirem a tope amb l'scrap !

Si teniu ganes de venir us espero el proper dissabte 19 de gener a Alma Quilt & Scrap, hi ha grup de matí (de 10.00 a 14.00 hores) i de tarda (de 16.30 a 20.30 hores), cal fer inscripció prèvia passant per la botiga (C/Sant Bartomeu, 37 de Torelló), trucant per telèfon (93 859 47 86) o enviant un correu (antonianulo@gmail.com). LES PLACES SON LIMITADES I S'ESTAN OMPLINT MOLT RÀPIDAMENT!

------------------

El próximo sábado 19 de enero estaré en Torelló, con Antònia de Alma Quilt & scrap hemos organizado un taller de scrapbook em que haremos un mini-àlbum 100% handmade en el que aprenderemos a montar una estructura espectacular a partir de los papeles de la colección True Love de basic Grey y un par de trozos de cartón. Utilizaremos la bind-it-all, la Big Shot, troquelaremos, haremos embossing en frio y en caliente, decoraremos tags, utilizaremos sentiments exclusivos en catalàn... vaya que disfrutaremos a tope con el scrap!

Si os apetece venir, os espero el póximo sábado 19 de enero en Alma Quilt & Scrap, hay un grupo de mañana (10.00 a 14.00 horas) y uno de tarde (16.30 a 20.30 horas), és necesario hacer inscripción prévia, pasando por la tienda (C/Sant Bartomeu, 37 de Torelló), llamando por teléfono (93 859 47 86) o enviando un mail (antonianulo@gmail.com). LAS PLAZAS SON LIMITADAS I SE ESTAN LLENANDO MUY RÁPIDO!










4 comentarios: