martes, 8 de enero de 2013

TALLER A SANT FELIU DE GUÍXOLS - IMAGINA'T SCRAPBOOK

Després de la ressaca nadalenca, reprendrem l'scrap fent un àlbum paperbag molt xulo el proper dissabte 12 de gener a Imagina't Scrpabook de Sant Feliu de Guíxols. Es tracta d'una estructura que crearem a partir de bossetes de paper blanc i decorarem amb papers de la col.lecció Vintage Chic de la Heidi Swapp, que si no els coneixeu, són preciosos!

Per més informació, saber si queden places i inscriure's contacteu directament amb la botiga Imagina't scrapbook, passant-hi (C/Sant Domènec, 12 de Sant Feliu de Guíxols), per mail (imaginatscrap@gmail.com) o trucant per telèfon (972 82 19 92).

US HI ESPERO!!

------

Después de la resaca navideña, retomamos el scrap haciendo un álbum paperbag muy chulo el próximo sábado 12 de enero en Imagina't scrapbook de Sant Feliu de Guíxols. Se trata de una estructura que crearemos a partir de bolsitas de papel blanco y decoraremos con papeles de la colección Vintage Chic de Heidi Swapp, que si no los conoceis, son preciosos!

Para más información, saber si hay plazas y apuntarse contactar directamente con la tienda Imagina't scrapbook, pasar por aLLÍ (C/Sant Domènec, 12 de Sant Feliu de Guíxols), por mail (imaginatscrap@gmail.com) o llamando por teléfono (972 82 19 92).

OS ESPERO!








2 comentarios: